FANDOM

Systema NaturaeEdit

  • Systema naturae: ex editione duodecima in epitomen redactum et praelectionibus academicis accommodatum a Iohanne Beckmanno. Gottingae, sumtu. viduae Vandenhoeck, 1772.
  • Tomus I: Regnum animale [1]
    • Tomus II: Regnum vegetabile [2]
  • Caroli a Linné Species plantarum, exhibentes plantas rite cognitas ad genera relatas, cum differentiis specificis, nominibus trivialibus, synonymis selectis, locis natalibus, secundum systema sexuale digestas. impensis G. C. Nauk, 1797-1810.
  • Genera plantarum eorumque characteres naturales secundum numerum, figuram, situm et proportionem omnium fructificationis partium. apud Varrentrapp et Wenner, 1778. [8]
  • Animalium specierum in classes, ordines, genera, species methodica dispositio. s. n., 1759. [9]
  • Systema plantarum Europæ, curante J.E. Gilibert. [10]

Botanica SuecicaEdit

  • Entomologia, fauna suecia descriptionibus aucta, curante et augente Car. de Villers. 1789.
  • Praelectiones in ordines naturales plantarum. G. F. Schniebes, 1792. [15]
  • Flora lapponica, exhibens plantas per Lapponiam crescentes, secundum systema sexuale, collectas in itinere. apud Salomonem Schouten, 1737. [16]
  • Oratio de necessitate peregrinationum intra patriam, ejusque Elenchus animalium per Sueciam observatorum. Accedunt J. Browallii Examen Epicriseos Siegesbeckianæ in Systema plantarum sexuale, et I. Gesneri Dissertationes de partium vegetationis et fructificationis structura. [17]
  • Hortus Upsaliensis, exhibens plantas exoticas, horto Upsaliensis academiae a sese illatas, ab anno 1742 in annum 1748. sumtu & literis Laurentii Salvii, 1748. [18]

AliaEdit

  • Philosophia botanica: in qua explicantur fundamenta botanica cum definitionibus partium, exemplis terminorum observationibus rariorum, adiectis figuris aeneis. Sumtibus C. A. Kümmel, 1809. [19]
  • Materia medica. Apud Wolfgangum Waltherum, 1787. [20]

Amoenitates Academicae, seu Dissertatniones VariaeEdit

  • Amoenitates academicae, seu Dissertationes variae: physicae, medicae, botanicae, antehac seorsim editae, nunc collectae et auctae. sumtu Jo. Jacobi Palm, 1785-1790.

EpistulaeEdit

Universas Linnaei epistulas collegit Societas Suetica Linnaeana hac in pagina, quae Anglice operatur.

Also on FANDOM

Random Wiki