FANDOM

MathematicaEdit

  • Elementa matheseos universae. Prostat in Officina Libreria Rengeriana
    • vol. primum (1730) [1],
    • vol. secundum (1733) [2]
    • vol. tertium (1735) [3]
    • vol. quartum (1738) [4]
    • vol. quintum (1741) [5]
  • Compendium Elementorum matheseos universae: in usum studiosae juventutis. Sumpt. Marci-Mic. Bousquet & Soc., 1758
    • Tomus Primus [6]
  • Tabulae sinuum atque tangentium tam naturalium quam artificialium: una cum logarithmis numerorum vulgarium ab 1 usque 10000. prostant in officina Rengeriana, 1728. [7]

AstronomicaEdit

  • Cosmologia generalis: methodo scientifica pertractata. prostat in officina libr. Rengeriana, 1731. [8]

PhilosophicaEdit

  • Philosophia moralis sive Ethica methodo scientifico pertractata. Halae Magdeburgicae, Prostat in Officina Libreria Rengeriana 1750-1753.
    • Pars Prima. [9] In qua agitur de Intellectu et facultatibus ceterus cognoscendi in ministerium eius perficiendis, atque virtutibus intellectualibus.
    • Pars Secunda. [10] In qua agitur de Voluntate et Noluntate una cum Appetitu Sensitivo et aversione sensitiva perficienda et emendanda.
    • Pars Tertia. [11] In qua agitur de Virtutibus, quibus praxis officiorum erga Deum et omnis religio naturalisn continentur.
    • Pars Quarta. [12] In qua agitur de Virtutibus, quibus praxis officiorum erga nos ipsos continetur
    • Pars Quinta, sive Ultima. [13] In qua agitur de Virtutibus, quibus praxis officiorum erga alios continetur.
  • Philosophia practica universalis: methodo scientifica pertractata. Renger, 1739
    • Pars Prior: [14] Qua omnis humanarum actionum differentia, omnisque Juris atuqe omnium obligationum principia a priori demonstrantur.
    • Pars Posterior: [15] Praxin complectens, qua omnis praxeos moralis principia inconcussa ex ipsa humanae animae natura a priori demonstrantur.
  • Cogitationes rationales de viribus intellectus humani. 1730 [16]
  • Philosophia rationalis: sive logica : methodo scientifica pertractata. Officina libraria Rengeriana, 1740. [17]
  • Meletemata mathematico-philosophica. Renger 1755. [18]
  • Horae subsecivae Marburgenses anni MDCCXXIX, MDCCXXX et MDCCXXXI: quibus philosophia ad publicam privatamque utilitatem aptatur. Renger 1729.
  • De differentia nexus rerum sapientis et fatalis necessitatis, necnon systemate harmoniae praestabilitae hypothesium Spinosae luculenta commentatio. Renger 1737. [22]

TheologicaEdit

  • Theologia naturalis: methodo scientifica pertractata. Officina libraria Rengeriana, 1737
    • Pars Prior: [23] Integrum systema complectens, qua existentia et attributa Dei a posteriori demonstrantur. (vol. 6?)
    • Pars Posterior: [24] Qua existentia et attributa Dei ex notione Entis Perfectissimi et Natura Animae demonstrantur, et Atheismi, Deismi, Fatalismi, Naturalismi, Spinosismi et aliorum in Deo errorum fundamenta subvertuntur. (vol. 7?)

MedicinaEdit

  • Psychologia empirica: methodo scientifica pertractata. Officina libraria Rengeriana, 1738. [25]
  • Psychologia rationalis: methodo scientifica pertractata. Officina libraria Rengeriana, 1734. [26]

IuridicaEdit

  • Jus naturae: methodo scientifica pertractatum. off. libraria Rengeriana, 1740-1747.
    • Pars Prima: [27] In qua obligationes et Iura connata ex ipsa hominis essentia atque natura a priori demonstrantur et totius philosophiae moralis omnisque juris reliqui fundamenta solida jaciuntur.
    • Pars Secunda: [28] In qua agitur de domi9nio et de inde resultatnibus juribus cumque iis connexis obligationibus.
    • Pars Tertia: [29] De modo derivativo acquirendi dominium et njus quodcunque praesertim in re alterius, ubi et agitur de officiis circa sermonem, juramentis ac votis, necnon usucapione et praescriptione.
    • Pars Quarta: [30] De actibus ad aliorum utilitatem tendentibus in specie, ubi agitur de donationibus et de contractibus tam beneficis quam onerosis praecipuis.
    • Pars Quinta: [31] De Contractibus onerosis reliquis, quasi contractibus, modis tollendi obligationem ex cobntractu, et de jure in re sua alteri constituto, veluti pignore, hypoteca et sevitutibus.
    • Pars Sexta: [32] De dominio utili in specie de feudo, accediot doctrina de interpretatione, de jure ex comunione primaeva residuo, de officiis erga moruos, nondum natos et posteros, necnon eruditorum.
    • Pars Septima: [33] De Imperio privato, in qua tam de imperio ac societate in genere, quam de officiis ac jure in societate conjugali, paterna, herili, atque domo agitur, seu jus omne personarum demonstratur.
  • Institutiones juris naturæ et gentium: in quibus ex ipsa hominis natura continuo nexu omnes obligationes et jura omnia deducuntur. Prostat in Officina Rengeriana., 1763. [34]

EpistulaeEdit

  • Epistularium inter Wolffium et Leibnitium [35]