FANDOM

Index dissertationum doctoralium habilitationisque de mathesi pura et applicata in universitatibus Germanicis inter annos 1850-1893 editarum [1] (Germanice)

  • Johann Albert Arndt: Disquisitiones historicae de Maximis et Minimis. 1833. [2]
  • Fridericus August: Disquisitiones de superficiebus tertii Ordinis. 1862 [3]
  • Fridericus Bachmann: De rectorum Radiorum systematis, quorum superficies Mediae sint Planae. 1861. [4]
  • Paulus Bachmann: De substitutionum theoria meditationes quaedam. 1862. [5]
  • Becker, Ernst Emil : Nova elementa Amphitrites planetae ex observationibus duodecim oppositionum annorum MDCCCLIV-MDCCCLXVIII deducta et cum observatione Besseliana anni MDCCCXXV conciliata; Sunt additae tabulae motum planetae heliocentricum usque ad annum MDCCCC describentes. 1869. [6]
  • Theodor Mauritius Berner: De Transformatione secundi ordinis ad figuras geometricas adhibita. 1865. [7]
  • Guilelmus Gustavus Adolphus Biermann: Problemata quaedam mechanica functionum ellipticarum ope soluta. 1865. [8]
  • Paul du Bois-Reymond: De Aequilibrio fluidorum. 1859. [9]
  • Johann Robert Boyman: De Lineis loxodromicis in datis superficiebus, imprimis de loxodromia sphaerica et sphaeroidica. 1839. [10]
  • Josephus Brunn: De computando refractionis effectu in minorum angulorum determinationibus micrometricis. 1865. [11]
  • Ernst Heinrich Bruns: De proprietate quadam functionis potentialis corporum homogeneorum. 1871. [12]
  • Josephus Brutkowski: Disquisitio analytica trium theorematum, in crellii diarii volio XVIII ab Illustrissimo Steiner propositorum, ad areas curvarum revolutarum spectantium. 1859. [13]
  • Elwin Bruno Christoffel: De motu permanenti electricitatis in corporibus homogeneis. 1856. [14]
  • Carolus Augustus Albertus Dilling: Dissertatio inauguralis de Graecis Mathematicis mathematico-historica Commentatio. 1831. [15]
  • Godofredus Eduardus Fischer: De superficierum pedalium theorematibus quibusdam. 1859. [16]
  • Johann Heinrich Fölsing: Disquisitiones de integralibus definitis. 1836. [17]
  • Georgius Augustus Freund: De aeris motu circa cylindrum qui rotatur. 1862. [18]
  • Ferdinand Georg Frobenius: De functionum analyticarum unius variabilis per series infinitas repraesentatione. 1870. [19]
  • Josephus Christophorus Fry: De radiorum systematibus in quibus congruit utraque superficies caustica. 1864. [20]
  • Lazarus Fuchs: De superficierum lineis curvaturae. 1858. [21]
  • Franciscus Gehring: De aequationibus differentialibus quibus aequilibrium et motus laminae crystallinae definuntur. 1860. [22]
  • Carl Immanuel Gerhardt: Explicatio atque dijudicatio praecipuorum modorum, quibus mathematici fundamenta calculi differentialis jacere conati sunt. 1837. [23]
  • Adolph Göpel: De aequationibus secundi gradus indeterminatis. 1835. [24]
  • Paul Albert Gordan: De linea geodetica. 1862. [25]
  • Adalbertus Harprecht: De computationibus functionum ellipticarum, quarum moduli sunt reales. 1862. [26]
  • Heinrich Eduard Heine: De aequationibus nonnullis differentialibus. 1842. [27]
  • Maximilianus Henoch: De Abelianarum functionum periodis. 1867. [28]
  • Carl Gustav Jacob Jacobi: Disquisitiones analyticae de fractionibus simplicibus. 1825. [29]
  • Oscar Carolus Ferdinandus Janisch: Notio punctorum inflexionis quae constitutur pro cuvis planis qua ratione extendenda sit in curvas duplo-curvatas atque in superficies curvas. 1853. [30]
  • Abraham Gotthelf Kästner: De eo quod studium matheseos facit ad virtutem. 1756. [31]
  • Friedrich Wilhelm A. L. Kiepert: De curvis quarum arcus integralibus ellipticis primi generis exprimuntur. [32]
  • Leopold Kronecker: De unitatibus complexis. 1845. [33]
  • Carolus Otto Aemilius Lampe: De superdiciebus quarti ordinis quibus puncta triplicia insunt. 1864. [34]
  • Rudolfus Otto Signundus Lipschitz: Determinatio status magnetici viribus inducentibus commoti in ellipsoide. 1853. [35]
  • Leopold Loewenherz: De curvis tangentialibus curvarum algebraicarum ordinis N. 1870. [36]
  • Rudolfus Meibauer: Demonstratio complurim ill. kummeri theorematum, quae agunt de generalibus, et infinite tenuibus luminis fascibus, praecipue in crystallis. 1861. [37]
  • Carolus Guilelmus H. R. Meyer: De curvis dirimentibus quibus datae efficiantur. 1855. [38]
  • Gustav Michaelis: De lineis brevissimis in datis superficiebus, imprimis de linea geodaetica. 1837. [39]
  • Ludovicus Milewski: De Abelianarum functionum periodis per aequationes differentiales definiendis. 1876. [40]
  • Witold Milewski: De ramis infinitis curvarum algebraicarum ordinis 4. 1842. [41]
  • Elias Eduard Müller: Disquisitio De methodo, qua veteres geometrae usi sunt ad tangentes curvarum determinandas. 1836. [42]
  • Eugen Netto: De transformatione aequationis y^n = R (x), designante R (x) functionem integram rationalem variabilis x, in aequationem \eta² = R_1(\xi). 1870. [43]
  • Ludwig Felix Ofterdinger: Methodorum Expositio, quarum ope principia calculi superioris inventa sunt. 1831. [44]
  • Leo Pochhammer: De superficei undarum derivatione. 1863. [45]
  • Fridericus Aemilius Prym: Theoria nova functionum ultraellipticarum. 1863. [46]
  • Josephus Raatz: Axiomata de curvis parallelis. 1861. [47]
  • Joannes Guilelmus Oscar Roethig: De quibusdam generibus integralium ellipticorum. 1857. [48]
  • Johann Gottfried Schellenberg: De curvarum algebraicarum ramis in infinitum excurrentibus. 1835. [49]
  • Heinrich Ferdinand Scherk: De evolvenda functione (yd.yd.yd...ydX/dx^n) disquisitiones nonnullae analyticae. 1823 [50]
  • Johannes A. A. J. Scholz: De superficiebus, quibus alterum radiorum systema reflectitur in alterum. 1863. [51]
  • Eduardus Schultze: De multiplici integrali definito Int_{-\infty}^{\infty} \cdots Int_{-\infty}^{\infty} exp{ ( \sum_[1}^{n} \sum_{1}^{n} a_{\my, \ny} x_{\my} x_{\ny} + \sum_{1}^{n} b_{\my} x_{\my} + c) \sqrt{-1} } dx_1 dx_2 \cdots dx_n. 1863. [52]
  • Carolus Arminius Amandus Schwarz: De superficiebus in planum explicabilibus primorum septem ordinum. 1864. [53]
  • Karl Maria Johannes Gerhard Schwering: De linea brevissima in elliptica paraboloide sita. 1869. [54]
  • Maximilian Simon: De relationibus inter constantes duarum linearum secundi ordinis, ut sit polygonum alteri inscriptum circumscriptum alteri. 1867. [55]
  • Joannes Franciscus Stader: De ellipticis integralibus quae spectant ad hyperbolae arcus. 1854. [56]
  • Gustavus Steinbrink: Theoria derivatarum altiorum ordinum. 1876. [57]
  • Ludovicus Stickelberger: De problemate quodam ad duarum formarum bilinearium vel quadraticarum transformationem pertinente. 1874. [58]
  • Hermannus Suhle: De quorundam theoriae numerorum theorematum applicatione. 1853. [59]
  • Bruno Joseph Szafarkiewicz: De theoremate Tayloriano. 1845. [60]
  • Petrus Szymanski: Determinatio areae et voluminis superficiei definitae per aequationem (x² + y² + z²)² -a²x² -b²y² - c²z² = 0. 1876. [61]
  • Ludovicus Guilelmus Thomé: De seriebus secundum functiones quae vocantur sphaericae, progredientibus. 1865. [62]
  • Karl Richard Tittel: De Gemini stoici studiis mathematicis quaestiones philologae. 1895. [63]
  • Hermannus Waldaestel: De diametris curvisque conjugatis curvarum algebraicarum. 1860. [64]
  • Guilelmus Wernicke: Disquisitiones de systematibus curvarum isothermarum. 1863. [65]
  • Constantin Winterberg: Quibus in casibus integralium ordinariorum quae aequationi differentiale x*(x - 1) d²y/dx² + ( ( \alpha + \beta + 1 )x - \gamma ) dy/dx + \alpha \beta * y = 0 satisfaciunt, alterum aut alteri aequale aut infinitum evadat. 1874. [66]
  • Franz Woepcke: Disquisitiones archaeologico-mathematicae circa solaria veterum. 1842. [67]

Also on FANDOM

Random Wiki