FANDOM

Eucleides (Alexandria) Edit

Textus GraecusEdit

  • Elementa, Byzantii 888; The Bodleian Library, University of Oxford
  • Στοιχεῖα Εὐκλείδου
  • Euclidis Elementa, ex optimis libris in usum tironum Graece edita ab Ernesto Ferdinando August. Berolini, T. Trautweinii, 1826. [1]
  • Elementa Græce et Latine Commentariis instructa. Ediderunt Ioannes Guilelmus Cramerer et Carolus Fridericus Hauber. vol. 1 (1824) [2] et vol. 2 (1825) [3]
  • Euclidis Quindecim Elementorum Geometriae primum: ex Theonis Commentariis Graece, & Latine . Cui accesserunt Scholia, in quibus quae ad percipienda Geometriae Elementa spectant, breviter & dilucide explicantur, authore Cunrado Dasypodio. Argentorati excudebat Christianus Mylius, 1564. [4]
  • Euclidis Elementorum Libri XV. Graecè & Latiné, Lutetiae apud Gulielmum Cauellat, in pingui Gallina, 1558. [5]

Textus LatinusEdit

  • Ex officina typographica Erhardi Ratdolt 1482
  • Eucleidis posteriores libri IX Auctore Christopho Clavio. Romae, apud Bartholomaeum Graßium 1589. [6]
  • Elementa geometriae planae ac solidae, nec non selecta ex Archimede theoremata, auctore Andrea Tacquet, Societatis Jesu Sacerdote, item trigonometria plana, et sphaerica Rogerii Josephi Boscovich eiusdem S.J. quibus nuperrime accedunt sinuum tangentium, & secantium tabulae. Pataviae, Typis Seminarii apud Joannem Manfre, 1761. [7]
  • Euclidis Elementa geometriae planae: libris VI. comprehensa, in usum incipientium adornata. Typis J. G. Höpffneri, 1756. [8]
  • Euclidis Elementorum libri priores sex: item undecimus & duodecimus. Ex versione Latina Frederici Commandini. Quibus accedunt. Trigonometriæ planæ & sphæricæ elementa. Item tractatus de Natura et Arithmetica Logarithmorum. In usum juventutis academicæ [9]
  • Elementa geometriae planae; seu, Elementorum Euclidis priores sex libri opera ac studio Nicolai de Martino. Excudebat Neapoli P. Palumbo, expensis S. Elia, 1746. [10]
  • Euclidis Elementa quinque postrema: solidorum scientiam continentia, quibus velut elementum aliud adjectus est Francisci Flussatis liber de solidorum regularium cujuslibet intra quodlibet comparatione. Neapoli, ex typographia J. Raymundi, 1750. [11]
  • Evclides restitvtvs denuo limatus, siue prisca geometriae elementa: breuiùs, & faciliùs contexta, in quibus praecipuè proportionvm theoriae noua firmiorique methodo proponuntur. A Io. Alphonso Borellio. Romae, ex typographia Mascardi, 1679. [12]
  • Euclidis Elementorum libri priores XII.: Ex Commandini et Gregorii versionibus latinis. In usum juventutis academicae. Edidit, pluribus in locis auxit, et in depravatis emendavit Samuel, episcopus Roffensis. Oxonii, ex typographeo Clarendoniano, 1802. [13]
  • Elementorvm Evclidis libri XV ad Graeci contextvs fidem recensiti et ad vsvm tironvm accomodati. Lipsiae 1769. [14]

Pseudo-EucleidesEdit

  • de ponderoso et levi 1537, tr. Herwagen?? [15]
  • 1900, tr. (editor non interpres) Maxilmillian Curtze [16]

cfr. etiam:

  • Petrus Monzón: Elementa Arithmeticae ac Geometriae, ad disciplinas omnes Aristoteleam praesertim Dialecticam, ac Philosophia[m] apprimè necessaria, ex Euclide decerpta. ex typographia Petri à Huete in platea herbaria, 1569. [17]

Also on FANDOM

Random Wiki