FANDOM

ChemicaEdit

  • Elementa chemiae: quae anniversario labore docuit, in publicis, privatisque scholis; 1749.
    • vol. 1: Tomus primus qui continent historiam et artis theoriam [1] sive [2]
    • vol. 2: Tomus secundus qui continentoperationes chemicas, [3] sive [4]

MedicaEdit

  • Institutiones Medicae. Norimbergae, 1711. [5]
  • Methodus discendi artem medicam. Londini, Sumptibus Societatis, 1754. [6]
  • Consultationes medicae; sive, Sylloge epistolarum: cum responsis Hermanni Boerhaave. Parisius, apud Guillelmim Cavellier patrem, Via Jacobaea, 1750. [7]
  • Aphorismi de cognoscendis et curandis morbis. Apud Theod. Haah. Samu. Luchtman Ioh. et. H. Verbeek et Ioh. Dan. Beman., 1752 [8]
  • Libellus de materia medica et remediorum formulis, quae serviunt aphorismis de cognoscendis et curandis morbis. Parisiis, apud Guillelmim Cavellier filium, Via Jacobaea, sub signo Lilii Aurei, 1720. [9]
  • Praxis medica: sive commentarium in Aphorismos de cognoscendis et curandis morbis. Traiecti ad Rhenum.
  • Tractatus de viribus medicamentorum. Parisiis, apud Guillelmim Cavellier filium, Via Jacobaea, 1721.
  • Praelectiones academicae de lue venerea. Apud Cornelium de Pecker, 1762. [15]
  • Atrocis, nec descripti prius, morbi historia: Secundum medicae artis leges conscripta. Ex Officina Boutesteniana, 1724. [16]
  • Observatio anatomica mvscvli in pectore praeternatvralis et varii in diversis corporibvs inventi. [17]
  • Dissertatio de cohaesione solidorum in corpore animali. [18]
  • De Usu Ratiocinii Mechanici in Medicina by Herman Boerhaave [19]

BotanicaEdit

  • Index Alter Plantarum Quae In Horto Academico Lugduno-Batavo Aluntur. Lugduni Batavorum, 1720.
    • Stirpium Simplicissimae. Plantae Submarinae [20]
    • [21]

OrationesEdit

  • Sermo academicus, de comparando certo in physicis: quem habuit in Academia Lugduno-Batava, quum octavo Februarii, anno MDCCXV, rectoratum academiae deponeret. Apud Petrum vander Aa, 1715. [22]
  • Oratio academica de vita et obitu viri clarissimi Bernhardi Albini: ex decreto magnifici rectoris & senatus academici habita XXII. Sept. anni MDCCXXI. Sumptibus Petri vander Aa, 1721. [23]
  • De Usu Ratiocinii Mechanici in Medicinâ : Oratio Habita In Auditorio Magno XXIV. Septembris A. MCCIII. [24]

EpistulaeEdit

  • Hermanni Boerhaave Epistolae ad Joannem Baptistam Bassand medicum caesareum. Ex Officina Krausiana, 1778. [25]

Vide etiam:Edit

  • vide etiam quae Albertus de Haller scripsit ediditque.
  • Johan Willem Heyman: Commentaria In Hermanni Boerhaave Institutiones Medicas. Hasebroek, Et Jongelyn, 1752.
  • Gerardi van Swieten ... Commentaria in Hermanni Boerhaave aphorismos de cognoscendis et curandis morbis. ex typographia Manfrediana, 1771-1773.

Also on FANDOM

Random Wiki