FANDOM

Opera omnia hic inveniri possunt (Latine et Anglice)

  • Opuscula mathematica, philosophica et philologica.
    • Tomus Primus [1] continens mathematica
    • Tomus Secundus [2] continens Philosophica
    • Tomus Tertius [3] continens philologica

PhysicaEdit

  • Philosophiae Naturalis Principia Mathematica - 1687 [4]
    • serior editio apud google.books: Philosophiæ naturalis principia mathematica, ex prelo academico, typis A. et J.M. Duncan, 1822. Vol.I. [5]; Vol. II. [6]; Vol. III. [7]; Vol. IV. [8]
  • Isaaci Newtoni Optices libri tres: accedunt ejusdem Lectiones opticae et Opuscula omnia ad lucem et colores pertinentia sumpta ex transactionibus philosophicis. Typis Seminarii apud Joannem Manfrè, 1749. [9]
  • Isaaci Newtoni Eq. Aur. in Academiâ Cantabrigiensi matheseos olim Professoris Lucasiani lectiones opticæ, annis MDCLXIX, MDCLXX & MDCLXXI. in scholis publicis habitæ: et nunc primum ex MSS. in lucem editæ. apud Guil. Innys, 1729. [10]

MathematicaEdit

  • Analysis per quantitatum series, fluxiones, ac differentias: cum enumeratione linearum tertii ordinis. ex officina Pearsoniana, 1711. [11]
  • Arithmetica universalis: sive de compositione et resolutione arithmetica liber. Cui accessit Halleiana æquationum radices arithmetice inveniendi methodus. typis academicis. Londini, impensis Benj. Tooke, 1707. [12]
  • Isaaci Newtoni Enumeratio linearum tertii ordinis: sequitur illustratio ejusdem tractatus. Impensis J.B.M. Duprat, 1797. [13]