FANDOM

Linguae familiaresEdit

ArabiceEdit

  • Georgius Fridericus Gulielmus Freytag: Lexicon arabico-latinum praesertim ex Djeuharii Firuzabadiique et aliorum Arabum operibus, adhibitis Golii quoque et aliorum libris confectum. Accedit Index vocum latinarum locupletissimus. Halis Saxonum C.A. Schwetschke (1830): Apud Archive [1] vel apud Open Library [2]. Editio 1837 apud Google Books [3].
  • Jacobi Golii Lexicon Arabico-Latinum, contextum ex probatioribus Orientis Lexicographis Accedit index. Latinus copiosissimus, qui lexici Latino-Arabici vicam explere possit. Typis Elsevirorum, 1653. [4]
  • Ioannes Jahn: Lexicon arabico-latinum Chrestomathiae arabicae accommodatum. apud C. F. Wapter et Beck, 1802 . [5]

BataviceEdit

  • Lexicon Latino-Batavicum Trachard [6]

BohemiceEdit

  • Lexicon Latino-Bohemicum Thomae Rešel [7]

EstoniceEdit

  • Glossarium Latino-Estonico-Latinum [8]

FinniceEdit

  • Lexicon Latino-Finnicum Rothsten [9]

HungariceEdit

  • Lexicon Latino-Hungaricum Henrici Finály [10]
  • Andrija Jambrešić: Lexicon latinum: interpretatione Illyrica, germanica et hungarica locuples. typis academicis Societatis Jesu, per Adalbertum Wilh. Wesseli, 1742. [11]

LusitaneEdit

  • Lexicon Lusitano-Latinum Bluteau [12]
  • Lexicon Lusitano-Latinum a Carolo Folqman exaratum [13]
  • Lexicon latinum et lusitanum Petri Josephi a Fonseca. Olisipone, ex typografia Antonii Josephi a Rocha (1847): Apud Archive [14] vel in Open Library [15] vel apud Google Books [16]
  • Manuel de Pina Cabral: Magnum lexicon Latinum, et Lusitanum. ex diuturnis celeberrimorum, eruditissimorumque philologorum observationibus depromptum, ad plenissimam scriptorum Latinorum interpretationem accommodatum. S.T. Ferreira, 1802. [17]
  • David Haex. Dictionarum Malaico-Latinum et Latino-Malaicum cum aliis quamplurimis.. Sacra congregatio de propaganda fide, 1631. [18]

RussiceEdit

  • Lexicon Latino-Rossicum Dvoretski (Дворецкий): [19] et [20](NB: versio interretialis vitiis non caret) vel exemplar quod detrahi potest (DJVU): [21]
  • Lexicon Russico-Latinum. Neapoli Inferiori (Nizhny Novgorod), Russia; Anno MM (die 7o Novembris 2000); Auctore Michaële Petri filii Poliachev. [22]

Serbice-Croatice-IllyriceEdit

  • Vuk Steph. Karadschitsch: Srpski rječnik istumačen njemačkijem i latinskijem riječima (Lexicon Serbico-Germanico-Latinum). Belgradi, in typographia regni Serbiae (1898): [23]
  • Vuk Stefanović Karadžić: Srpski rječnik: isšolkovan njemačkim i latinskim riječma. Gedruckt bei den P.P Armeniern (1818): Archive [24] sive Google books [25].
  • Andrija Jambrešić: Lexicon latinum: interpretatione Illyrica, germanica et hungarica locuples. typis academicis Societatis Jesu, per Adalbertum Wilh. Wesseli, 1742. [26]
  • Joachimi Stulli ... Lexicon latino-italico-illyricum ditissimum, ac locupletissimum, in quo adferuntur usitatiores, elegantiores, difficiliores earundem linguarum phrases, loquendi formulæ, ac proverbia.
    • Italice-Illyrice-Latine A-I [27]
    • Italice-Illyrice-Latine L-Z [28]
    • Latine-Italice-Illyrice L-Z [29]

SueticeEdit

  • Lexicon Suetico-Latinum Christiani Cavallin [30]
  • Håkan Sjögren: Lexicon manuale Latino-Svecanum et Sveco-Latinum. typis J.P. Marquardt, impensis bibliop. A. Wiborg, 1814. [31]

Linguae obscurioresEdit

AegypticeEdit

  • Henricus Tattam: Lexicon Aegyptiaco-Latinum, ex veteribus linguae aegypticae monumentis, et ex operibus La Crozii, Woidii, et aliorum, summo studio congestum. Cum indice vocum latinarum. E Typographeo Academico(1835): [32] vel Google Books [33]
  • Maturinus Veyssière La Croze, Carolus Godofredus Woide: Lexicon Ægyptiaco-Latinum: ex veteribus illius linguæ monumentis summo studio collectum et ... E Typographeo Clarendoniano (1775): [34]

AmhariceEdit

  • Hiob Ludolf: Lexicon Amharico-latinum. 1698 [35]
  • Hiob Ludolf, Ioannes Michael Wansleben: Lexicon Aethiopico-Latinum. Roycroft, 1661. [36]

ArmeniceEdit

  • Manuale lexicon armeno-latinum ad usum scholarum scripsit D. Ioannes Miskjian. ex typ. polyglotta S. C. de propaganda fide (1893): [37]

AzteciceEdit

  • Bernardino Biondelli: Glossarium Azteco-Latinum et Latino-Aztecum. Valentiner & Mues, 1869. [38]

CopticeEdit

  • G. Parthey: Vocabularium Coptico-Latinum et Latino-Copticum e Peyroni et Tattami lexicis. F. Nicolai, 1844[39]

HebraeiceEdit

  • Lexicon Hebraeico/Chaldaico-Latinum [40]

PalaeosloveniceEdit

  • Franciscus v.Miklosich: Lexicon palaeoslovenico-graeco-latinum: emendatum auctum. G.Braumueller (1865): [41]

PersiceEdit

  • Ioannis Augusti Vullers Lexicon persico-latinum etymologicum: cum linguis ... Imprensis A. Marci (1855): Archive [42] vel apud Google Books [43]
    • Supplementum Lexici Persico-Latini. Impensis Adolphi Marci, 1867. [44]

Satis magnus quidam index lexicorum invenitur hic.