Fandom

Bibliotheca-Latina Wiki

Libri didactici matheseos

291pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
  • Ioannes Lanz: Institutionum Arithmeticarum Libri Quatuor, in quibus, regulis et exemplis practicis, brevissime et clarissime explicantur. Cum Appendice Fractionum Astronomicarum, et altra appendice de utriusque calendarii canonibus veris Epactarum aequandarum fundamentis, ab Ioanne Lanz è Societate Jesu conscripti, editio secunda. Monachii apud Nicolaum Henricum (1619) [1]
  • Petrus Mengoli: Arithmeticae rationalis elementa qvator. Typis haeredis V. Benatij, 1674. [2]
  • Eduardus Wells: Elementa arithmeticae numerosae et speciosae: In usum juventutis academicae. e Theatro Sheldoniano, excudebat J. Croke, 1698. [3]
  • Guill. Jacq 's Gravesande: Matheseos universalis elementa. Quibus acceodunt specimen commentarii in Arithmeticam universalem Newtoni, ut et determinands forma seriei infinitae adsumtae regula nova. Lugduni Batavorum, apud Samuelem Lichtmanns 1727. [4]
  • Ioannes Cribellus: Elementa Arithmeticae Numericae et Literalis exposita a Joanne Cribello. apud J. M. Lazzaroni, 1740. [5]
  • Hell, Maximilianus: Elementa Arithmeticae Numericae, et Literalis, seu Algebrae ad praefixam in scholis nostris normam. Viennae Typis et sumptibus Joannis Thomae Trattner, 1761. [6]
  • Ioannes Andreas Segnerus: Elementa arithmeticae et geometriae: in usus auditorum. Cuno, 1739 [7]
  • Fortunatus da Brescia: Elementa matheseos ad mechanicam philosophiam. Brixiae, ex typographia Joannis-Mariae Rizzardi, 1750. [8]
  • Michele Angelo Bonotto: Elementa matheseos ad usum studiosæ juventutis elucubrata. Venetiis, sumptibus heredis Nicolai Pezzana, 1772. [9]
  • Johann Nepomuk Reichenberger: Cursus Biennalis Philosophiae Et Matheseos Universae. Montag, 1774. [10]
  • sine auctore: Elementa matheseos discipulorum commodo in compendium redacta. Augustae Vindelicorum, sumptibus Matthaei Rieger p.m. filiorum 1778. [11]
  • Ioannes Gulielmus Garnier: Elementa arithmeticae, algebrae et geometriae: in usum praelectionum academicarum. Vandekerckhove filius, 1824 [12]
  • Joannes Fridericus Schröder: Elementa Matheseos Purae. Trajecti, apud Joh. Altherer.
    • Pars 1: Prolegomena (1831) [13]
    • Pars 2: Elementorum Arithmeticae Purae (1834) [14]

Also on Fandom

Random Wiki