FANDOM

MathematicaEdit

  • Elementorum universae matheseos. Venetiis apud Antonium Perlini 1757.
    • tomus primus: continens geometriam planam, arithmeticam vulgarem, geometriam solidorum, trigonometriam planam et sphaericam. [1]
    • tomus secundus: continens algebram finitam. [2]
    • tomus tertius: Continens sectionum conicarum elementa, nova quadam methodo concinnata, et dissertationem de transformatione locorum geometricorum, ubi de continuitatis lege ac de quibusdam infiniti mysteriis [3]

GeographicaEdit

  • De litteraria expeditione per pontificiam ditionem ad dimetiendos duos meridiani gradus: et corrigendam mappam geographicam, iussu et auspiciis Benedicti XIV Pont. Max. Romae, In Typographio Palladis excudebant N. et M. Palearini, 1755. [4]

PhysicaEdit

  • Theoria philosophiae naturalis: redacta ad unicam legem virium in natura existentium. Venetiis, ex typographia Remondiniana, 1763. [5]
  • De centro gravitatis: dissertatio publice propugnata in Collegio Romano Soc. Jesu. Romae, Typis et sumtibus, Nicolai et Marci Palearini, 1751. [6]
  • De inaequalitatibus quas Saturnus et Jupiter sibi mutuo videntur inducere praesertim circa tempus conjunctionis: opusculum ad Parisiensem Academiam transmissum et nunc primum editum. Romae, Ex typographia Generosi Salomoni, 1756. [7]
  • Dissertatio de lumine. Vindobonae, Trattner, 1766. [8]

PoiesisEdit

  • De iride et aurora boreali carmina. Illustrissimo ac reverendissimo praesuli Bernardino Giraudio dicata cum notis Josephe Rogerii Boscovich ex eadem societate. Romae, Nicolaus et marcus Palearini, 1747. [9]

Also on FANDOM

Random Wiki